Nooit meer “Hallo, spreek ik met het internet?”
15 januari 2019
Credits:
Foto: Peter Thoeny
Foto: Peter Thoeny
Want hoewel KPN nu nog bezweert dat er niets zal veranderen, is verandering natuurlijk de essentie van de aankondiging.
Als een van de eerste consumentenproviders in Nederland heeft XS4ALL een pionierende rol gehad in de ontwikkeling van het internet.
Jan de Jong
Beste hr./mevr.
Dank voor dit artikel, helaas kan ik uw visie volledig onderschrijven. Met het verdwijnen van een min of meer zelfstandig XS4ALL, verdwijnt een kritische en eigenzinnige provider, waar ik 30jr bij aangesloten ben. Kunt u mij een andere provider aanbevelen?
Vr.gr.
Jan de Jong
Max West
Jammer dat XS4all vertrekt. Voor mij een reden om na jaren over te stappen naar een andere provider.
Kees Piket
Wat we nodig hebben is een volledig zelfstandig XS4ALL. Alleen dan is onze internetvrijheid en privacy het beste gediend. Dus laten we onderzoeken of en hoe we XS4ALL los kunnen maken van KPN. Een management buy-out door het personeel, gesteund door middel van crowdfunding?
Ad
Buy-out door personeel en/of klanten. Mogelijk een stichting onder de vlag van BOF. Ik had indertijd al een naar, onbestemd gevoel toen KPN XS4all overnam..
Asim
Nu XS4all verdwijnt, zou BOF niet willen overwegen om een internetdienst te leveren die volledig in lijn ligt met het gedachtengoed van BOF en wat is daarvoor nodig? Wellicht het idee van Kees Piket, een crowdfunding voor een management buy-out?
Wat mij betreft erg waardevol om de haalbaarheid te onderzoeken!
B.C.M. Bogers
Goed idee van Kees Piket en Asim. Dacht daar ook aan. Het aantal handtekeningen zijn waaarschijnlijk de nieuwe klanten. Klein maar fijn, groot maar lullig.
Arie Kluit
XS4ALL is nog niet weg. Als het aan een groot deel van de klanten ligt, blijft XS4ALL bestaan en wordt de vrijheid van de klant één van de prioriteiten. Steun de activiteiten van XS4ALL moet blijven op https://xs4allmoetblijven.nl